sâmbătă, mai 09, 2009

[P ] [F] [ F] [.]

Hmm.. azi mi s-a pus intrebarea " In Ro iti cumparai haine?" .LOL.Nu mah.. nici nu prea ma schimbam de fapt.. abia cand incepeau sa paraie hainele de pe mne[de la atata purtat] imi dadeam seama ca tre` sa imi cumpar ceva "nou" .
Oricum.. intrebarea nu era rautacioasa,de fapt. Vroia sa intrebe, acea persoana, daca imi cumparam haine ca aici, ca in Italia.
Ei bine.. mi-as fi cumparat la fel de multe.. daca gaseam asa cum gasesc aici.
Tocmai asta a fost mereu problema in Romania.. ca abia gaseai ceva interesant,unic.. si diferit.Acum am auzit ca s-au mai schimbat lucrurile si pe acolo.Cicalea.
Nush.. dar de fiecare data reusesc sa ma conving ca .. modul de gandire e atat de diferit la italieni.Pe langa faptul ca modul in care iti adreseaza unele intrebari au niste exprimari care lasa de dorit.. reactioneaza diferit,vad lucrurile diferit.. Uneori am impresia ca nici nu gandesc cand vorbesc.

[to be continued ..]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scuipa-ti parerea.